onsdag 17 mars 2010

Migrän och biljett problem..

Alltså hur kul är detta då? Idag skulle jag och Millan ha lite mysigt med lite mat och film och när vi är och handlar får jag migrän. Yey! Nej! Vi lagar mat, laxpaket med rotfrukter, yum-yum, och jag har världens huvudvärk. Sen lägger jag mig i soffan under en filt medans Millan äter. Kul sällskap. Haha. Och sen åker hon hem för att jag måste sova bort värken. BLÖ! Så nu har jag sovit bort den iaf och hoppas på att den håller sig borta. Så får vi göra om det nästa vecka istället.

Och hur bra är det här? Jag har inte fått min kent-biljett än! HAALLLLÅÅÅ! Konserten är imon för tusan och jag åker kl 12! BiljettNu är så smarta alltså. "Vi skickar biljetten samma vecka som evenemanget." Men se för fasen till att den kommer fram! Jag behöver den imon. Den skickades i måndags, alltså känner jag att den borde ha kommit fram. Jisses.. Hur ska detta sluta? Blir så trött på sånt här.. AAH!

Igår var ju jag, Anna och Kaisa på Remenber Me.. Och den var så hemsk. FY säger jag. Så sjukt sorglig. Usch ja.. Ryser bara av att tänka på det. Jag tycker att Robert Pattinson gjorde ett bra jobb som icke-vampyr (:
Innan det var Anna och jag på A6 och shoppade lite. Jag fick med mig en rouge, ett läppstift, pads, rougeborste, en svart puffärmskofta (utan knappar, lite "hängig" där fram, får visa på bild någon gång) och en grå t-shirt med ganska coolt 3D-tryck, och den kostade bara 50 kr! Kap! Haha. Så det var mys.

Honeys :*

Inga kommentarer: