lördag 20 mars 2010

Kaisa.

Heej kära bloggen.
Nu sitter jag och filar naglarna och tittar på hockey i Kaisas pappas lägenhet. Snart ska vi äta lite och sen göra oss iordning, för ikväll är det dans dans dans som gäller! Finfint!

Så kunde det ha sett ut om det var Nadine som skrev, men nu är det inte det. På begäran från Nadine blir det gästbloggning från mig, Kaisa, idag. Fast det var så extremt längesen jag skrev något sånt här så jag har ingen aning om vad jag ska skriva.

Igår kom vi i alla fall hem efter en liten göteborgsresa. Kent var hur bra som helst. Helt galet bra verkligen. Orkar inte komma på ord som kan beskriva det bättre, så det får räcka så. Sen igår blev det shopping för pengarna vi inte har. Camilla mötte upp oss också och tog även följe med oss mot Jönköping igen. Trevligt som bara den.

Men ja. Nu börjar klockan visst ticka på lite väl fort här, och jag var visst segast någonsin på att skriva. Så det blir inte så mycket längre än så här. Nu ska jag dra med Nadine ut i köket så att vi får i oss mat!

Hejdåå.
Jag och Nadine för 2 år sen. Ehehe.

Inga kommentarer: