tisdag 2 mars 2010

Tisdag

Det var så skönt när det var strålande solksken idag och himlen har varit blå i princip hela dagen. Härligt!
Jag har träffat Kaisa idag och när vi kommit ner på stan träffade vi Millan.
Jag shoppade även fast jag inte har några pengar. Kunde göra detta eftersom jag hade en check på H&M och presentkort på Scorett. Det blev en svart puffärmskofta på H&M och ett par svarta sandaletter med korkkilklack på Scorett, perfekta till sen vår och sommaren.
Efter stan gick vi till Claras och fikade lite.

Nu sitter jag här och äter mat som jag har lagat. Äter ensam eftersom att Pierre jobbar över lite. Men det gör inte så mycket eftersom att maten var så jäkla god ^^ Jag är så duktig alltså. Haha! Idag har jag lagat indisk scampi, yum-yum!
Ikväll ska jag se Cougar Town med Cortney Cox, blir nog kul (:

Här är en bild från i eftermiddags, fint väder :D

2 kommentarer:

Kaisa sa...

tack för en finfin dag (: <3

förresten tycker jag du borde bjuda på middag någon gång, du verkar ju alltid göra så god mat :D

millan sa...

det tycker jag med :) hihi! PUSS