lördag 13 mars 2010

My lucky day

Filmen igår var bra. Hade dock förväntat mig mer läskigt men men. Rädd kan jag ju bli någon annan gång. Vi bestämde innan bion för att laga mat hemma, lasange, men när bion var klar kände vi att det var för sent så vi köpte take away istället. Pusslade lite och så när vi kom hem (:
Idag har jag och Pierre gått på stan. Jag köpte ett svart nattlinne med spets från bysten och upp. Me like. Det var fint. Sen gick vi och spelade lite, Pierre på fotboll, hockey, you name it typ och jag övertygade honom att köpa en trisslott. På den vann vi 25 spänn, jag fick en ny för det och vann 50 spänn på den nya ^^ Woho. My lucky day today!
Om en stund kommer Kaisa och sen Millan. Blir en liten girls night, fast inget bestämt än.. Kanske en film, spel.. Ja, vi får se helt enkelt. Hoppas på en trevlig kväll iaf.

TRISS!

Inga kommentarer: