tisdag 16 mars 2010

Popadelica

Var uppe ganska tidigt idag med faktiskt. Pierre började senare, halv 9, så jag vaknade när han vaknade och kände att det är onödigt att ligga i sängen och inte göra någonting. Haha. Så jag gick upp med honom.. Åt frukost och sen har jag faktiskt sökt sommarjobb och ett annat jobb. Får se hur det går med det där. Bra hoppas jag.
Sen kände jag att det var dags att köpa Popadelica-biljett så det har jag gjort. Känns gött. Nu har jag en ifall de skulle ta slut. Puh!

Idag så ska jag träffa Anna någon gång när hon hör av sig ^^ Sen kommer Kaisa in när hon slutat och så blir det ju bio.. Remember me som sagt. Har hört att det är värsta snyftar filmen.. Jobbigt. Haha. Tycker inte om att lipa bland folk jag inte känner. Haha. Men det blir nog bra. Tror att den kommer vara skitbra (:

Förresen, om två dagar blir det kent :* Jag är GLAD.

Inga kommentarer: