måndag 29 mars 2010

Fullt upp

 Jag vet inte om man kan bli segare. Jag orkar inte ens blogga nu. Haha.
Men men.. Veckan och helgen var fin.. Var i Göteborg i torsdags igen och shoppade med Minna. Fick med mig en hel del fint hem. Sen blev det utgång i fredags, Big Bongo. Skitkul hade jag. Och resten av helgen var det bara chill och så lite jobb förstås.
Idag har jag tvättat (det håller på att torka) 100 kg tvätt. Inte värt ska jag säga. Det får inte ens plats i torkrummet. Och Millan kom för jag trodde att jag skulle bli klar så att vi skulle hinna ta en tur ner till stan. Men icke. Blö.. Så det får bli en annan dag (:
Imon blir det bio, på onsdag fyller Kaisa 20 så då får hon bestämma vad som händer (: på torsdag blir det väl utgång och på lördag ska jag till mamma på påskbuffé.
Det är mycket på g denna vecka må jag säga.

Inga kommentarer: