måndag 10 maj 2010

Galen helg

I lördags var jag skittrött och låg och halvsov i pappas soffa och då hörde Adam av sig och övertalade mig att gå ut med honom.. Haha. Sån sucker är jag. Vi hade den bästa förfesten och sen blev det DANS på Bongo. Skitkul verkligen. Sen kollde jag och Henning på Hip Hip. Haha! Trodde jag skulle skratta ihjäl mig.
Igår jobbade jag och sen träffade jag Pierre och vi åt lite pizza och så.

Jag har vaknat halv 5 sen i fredags morse och hostat och hostat och hostat.. Så i morse kände jag verkligen inte för att gå på någon föreläsning så jag sov istället. Kände mig febrig, var dock inte det som tur var.
Sen träffade jag pappa, Eddie och Leia i lekparken där Eddie cyklade som en galning. Han är en riktig pajas och jag skrattar jämt hur mycket som helst när jag träffar honom.
Vi kollade på Rasmus på luffen och åt middag. Mysdag.

Och nu ska jag nog blanda lite juice och sen lägga mig i soffan och fortsätta att kolla på Top Model.

Har dessutom laddat bilder från helgen på Facebook!

Eddie cyklar!

Inga kommentarer: