torsdag 6 maj 2010

Styra upp

Alltså jag känner att jag borde styra upp min blogg nu. Är ju alldeles för slapp. Så nu har jag fixat en ny header och färger och sånt.. Ska fixa min info också eftersom den inte stämmer längre.
Det är nog inte så många som läser här så det blir inte allt för officielt om jag skriver att jag och Pierre inte är tillsammans längre. Det är ju redan några som vet men jag vill inte skylta över hela världen med det just nu känner jag, tex på Facebook. Vi har bestämt att inte ändra våran relationstatus med en gång. Och allt hände i söndags och det var ett gemensamt beslut. Och jag mår så bra som man kan känner jag. Visst är det tungt och tomt men jag överlever.
Jaha..
Annars då?
På två veckor hinner man ganska mycket. Haft riktigt roliga helger med fest och Popadelica. Och ja.. Umgåts med fint folk osv. Suttit på kursen och ruttnat..
Imon är det Big Bongo med Kristian Anttila. Detta ser jag fram emot väldigt mycket, kommer nog bli finnemang. Sitter just nu och peppar gamla album, peppade nya igår.

Här är en fin bild på mig från Popadelica (:

Inga kommentarer: