lördag 22 maj 2010

Mysigt

Just nu sitter jag hos Carro. Är första gången jag är här i hennes nya hus. Riktigt snyggt!
Jag, hon och Millan har grillat lite och nu kollar vi på 27 dresses. Väldigt mysig kväll.

Igår blev det party party. Jag och Fina förfestade lite hos mig och sen blev det Adams en stund. Och sen drog typ alla så jag och Fina drog till Bongo. Dansade som bara den. Sen blev det Torpa och min lägenhet med folk och musik, Max och sen häng på Torpaplan tills första bussen gick eftersom folk skulle med den. Sen blev det nattgäster (morgongäster) i min lägenhet. Somnade 7 skulle jag tro. Värd kväll!

Jag och Fina har umgåts hela dagen, ätit pizza i Idas park och solat vid fontänen. Mycket mys det med.
Allt är så mysigt känner jag. Haha.
Men imon blir det jobb, inte lika mys..

Inga kommentarer: