måndag 31 maj 2010

Lång update

Just nu sitter jag vid pappas dator. Har inte hunnit kolla om mitt internet funkar än. Skulle tippa på nej, tror
att det kommer igång imorgon. Man kan ju hoppas i alla fall. Orkar inte inte ha internet.

Helgen har varit HELT GALEN kan jag lova.
På fredagen tänkte jag bara ta det lugnt men Celie ringde och frågade om jag ville med ut och ta ett glas vin så det gjorde jag. Med henne, Fina, Ellen, Simon och Marcus. Fint var det! Vi hamnade till slut på Bongo där det spelades utmärkt dansmusik. Sen blev det Vätterndopp med Michelle, Victor, Christopher och Martin. Jisses. Inte varmt kan jag säga. Men kul. Haha. Och sen bar det av hem till Victor för lite rödvin och ett varmt bad i badkaret. Fint. Gick hem vid 7 och sov ca 4 timmar.
Sen blev det mat och jobb och fix och don. Klockan 8 hämtade Micke och Tommy upp mig för att hämta Adam och Jonas och sen dra på rave i Göteborg. Alltså.. Jag har verkligen inga ord för denna upplevelse. Jag kommer nog aldrig kunna förklara för folk som inte var med hur insane det var. Har aldrig skrattat så jäkla mycket i hela mitt liv i alla fall. Och dansade dessutom i 5, 6 timmar.. Nej, jag vet inte vad jag ska säga. Gå på rave typ. För det är värt ^^ Haha.
Igår låg jag, Adam och Micke i min soffa och bara var. Skönt var det och det behövdes.
Bästa helgen.

Idag började jag praktisera på QPT för er som inte visste. Men när det blev lunch ringde min handledare från Af och sa att jag egentligen skulle börja imorgon. Tack för att du sa det efter halva dagen. Skulle kunnat ligga hemma och sova. För så här trött so jag är just nu har jag inte varit på länge kan jag säga.
Imorgon börjar det på riktigt i alla fall. Ska gå och lägga mig tidigt.

Inga kommentarer: