torsdag 6 maj 2010

Leka

När jag slutade kursen innan så gick jag hem till pappa och åt och fikade lite. Myste med min underbara lillasyster Leia (: Sen tog vi en liten promednad och jag träffade Adam. Gick lite på stan och strosade.. Satte oss vid hamnkanalen i solen.
Adam gick och jobbade sen och jag gick hem till pappa igen och lekte med Eddie och Leia. De är så söta mina småsyskon alltså. Åt lite hos pappa och så. Sen åkte vi till bolaget. Höhö.
Nu har Pierre varit här och lämnat lite saker som jag glömt och jag gett tillbaka saker som jag lånat. Vi kollade på TV och lite så.

Nu tror jag att jag ska ta en kiwi. Får se om det blir nåt mer ^^
Imon blir det party som sagt. Tidigt dessutom eftersom Kristian går på vid 10. Jisses alltså. Hur ska det här sluta..

Bild på Leia! SÖÖÖÖÖÖT!

1 kommentar:

Nikki sa...

sööööööööööööööööööt!!!!