torsdag 20 maj 2010

Picnic

Igår så blev det ju Bongo. Mycket trevligt måste jag säga. Blev mer vin än vad jag hade planerat men när blir det inte det liksom? Jag och Michelle satt hos mig och tog några glas vin innan vi drog till Bongo. Där träffade vi Adam bla. Det blev mer vin och det var en bra kväll tycker jag. Jag och Adam hittade dock ingen efterfest så det blev sängen ganska tidigt. Skönt det med någon gång. Haha.
Imorse gick jag till kursen, en kort visit dock.
Gick hem och åt frukost och kollade på Harry Potter och de vises sten. Haha. Det var mys.
Sen blev det middag hos Pierre, somnade i 2 timmar efter det. Och sen träffade jag Fina. Åt chockladbollar på en filt i Idas park. Väldigt mysigt! Får göras om snart (:

Och nu åskar det.

Imorgon blir det en visit till Lager 157 och sen party hos Adam. Fint!

Fina :*

Inga kommentarer: