onsdag 19 maj 2010

Koma

Nu har jag varit sådär seg igen, men jag har varit så jäkla trött så det finns inte. Har hamnat i någon slags koma eller nåt. Sover middag hela tiden och vill absolut inte gå upp på morgonen (alltså mindre än vanligt). Skitjobbigt. Men men.. Måste ta reda på vad problemet är.

Igår tvättade jag och sen kom Fina över och vi gick runt sjön. Skönt, lite regn dock. Sen blev det middag hos pappa och sen TV-mys med Fina igen (: Vi köpte morötter och chips och dip. Nom-nom.

Just nu sitter jag på kursen som inte är till någon hjälp alls vad gäller sömnheten. Och jag har sökt de jobb jag kan och nu sitter jag vid Facebook igen och gör ingenting. Har i alla fall laddat bilder från förra onsdagen och från i lördags.
Lyssnar på Markus också. Han är fin :*
Ikväll blir det en liten visit på Bongo.

CAMILLA :*

Inga kommentarer: