tisdag 5 april 2011

Det blir bättre

Idag känns det bättre.. Jag kan gå bättre ner för trappor iaf.. Fast armbågen gör lika ont.. Kanske beror på att jag i min stress i morse slog i den igen.. Bra gjort! Nej, det var hårt och gjorde ont. Aja. Ska sluta klaga.. Snart. Haha.
Har faktiskt en hur fin vecka som helst framför mig.
Med början igår då jag och älsklings-Daniel köpte glass, vanilj, choklad och apelsin och kolasås till det. Åkte hem till honom och åt den och kollade på Big Brother. Det var fint.
Idag har vi varit tillsammans i 7 månader och jag ska gå och fika med mamma och jag hoppas mormor kan följa med.
Imorgon ska jag träffa Kaisa.
På torsdag ska jag fika med Celie & Fina.
På fredag bär det av till Götet och Camilla hela helgen.
Som sagt. Fin vecka ahead!

Jag har dessutom hittat tillbaka till en musikromans jag hade 2007. Nämligen Räuberhöhle! Hon är så söt och jag såg henne på Emmaboda det året. Köpte till och med en tygväska som är skitfin (:
Hennes konsert var helt utflippad och började med dockteater och hon hade en dansande björn på scenen och hon var helt rosa och det var galet.

Min bild på hennes konsert från Emmabodafestivalen 2007.
Tagen från Bilddagboken, därav kvaliteten.

1 kommentar:

kim sa...

KOMKOMKOM DU OCKSÅ!