måndag 11 april 2011

Sensation

Efter att jag fått sluta tidigare på jobbet (tack och lov för det) träffade jag Kaisa och vi gick en liten stund på staden. Kollade på en massa vita kläder ifall mina planer för helgen skulle hålla..
Och jag fick precis reda på att de gör det :D YEEEEY!
Sensation White Oslo here i come! PEPPPPPPPPP!
Så jäkla nice! Får dock se om jag åker med tjejerna på fredag eller själv på lördag. Måste prata lite med jobbet först ^^ Har haft ganska mycket ledigt nu på sistone så det känns ju lite lamt att fråga igen.
Mina planer som jag pratade om förra veckan vara att åka till Norrköping och kolla på Håkan men som sagt det blir Oslo istället.

Daniel är här nuuu (: Jag är glad för han är fin.

Vädret har för övrigt varit helt sjukt idag! Typ 15, 16 grader och sol och underbart! Nu är det till och med 10 grader. FINT!

Pussälskling

Inga kommentarer: