fredag 8 april 2011

Snart drar jag!

Woho! Fredag! Och jag slutar om cirkus 2 timmar!
Sen bär det av till Götlabooorg! Jag taggad (oj oj oj, använde mig inte av ordet pepp, sensation!) till max!
Bussen går 13.25 och vi får hoppas att den inte är lika försenad som förra gången.
Tar med mig datorn, så bloggning från bussen är ett måste ^^

Bilder på mig från i morse. Det var soligt och härligt och nu är det blåsigt och mulet? Hoppas på fint väder i Gbg istället så kan ni i Jönköping sitta här med er mulna himmel. Haha!

Har klätt mig riktigt göteborskt..
Fast Kaisa, jag kom på att det är typ inte göteborskt egentligen för det är ju Håkan.. Det är bara det att man förknippar ju honom med Götet?! Am i right?
Har dessutom min leoparsmönstrade vårkappa som jag köpte för en bra slant i vintras på H&M och min Räuberhöhle-väska som jag skrev om här om dagen.

Egoboooost!




Peppar Coldplay för det måste man när man ska träffa Camilla :*

PUSS

Inga kommentarer: