lördag 2 april 2011

Kläder och en ny cykel

Nu har jag kommit hem och har ätit lite. Måste börja göra mig i ordning typ nu. Haha. Så att man vet att man hinner.

På stan blev det fina grejer till Celie. En liten rolig goodiebag så att säga med lite småplock och sånt. Kul kul.. Och sen kunde jag inte motså att köpa ett par shorts på Monki, som jag antagligen ska ha ikväll och sen blev det faktiskt en likadan byxdress som jag köpte i torsdags.. Fast en svart. Den är ju så fin och jag älskar byxdresser, så när man väl hittar en får man la slå till liksom..? Haha!
Sen nu när jag kom hem och satt och åt ringde pappa och sa att han, Matteo och Eddie var nedanför och Eddie ville visa sin nya cykel ^^ Haha. Så SÖT är han! Så då var det bara att kila ner och hälsa på dom och kolla på hans cykel.

Nu ska jag sätta i gång med mitt fixande.

Fina brudar på stan

Karin party playsuit x2

Söta Eddie och hans nya cykel :D

Inga kommentarer: