torsdag 14 april 2011

Sensation #5

Shoppingen blev inte alls som jag tänkt mig igår. Hade en bild av en oversize tee och cykelbyxor.. Såg förjävlig ut så det skippade jag.. Haha. Blev att jag kollade på en massa klänningar istället och Ellen var jättebra shoppinghjälp. Tack gullet (:
Blev iaf en likadan klänning som jag köpte på H&M i lördags i Götet.. Haha. Jag är bäst på dubbletter alltså..
Det roliga är att alla klänningar i den modellen med olika mönster och färger finns på hemsidan förutom den som jag har? Den finns i jeansimitation, blåblommig, vitblommig, mörkgrå och vit.. Men inte i rosa/corallblommig.. Hmm..?
Aja.. Tänkte iaf fixa en bild på kläddupplägget som jag gjorde inför förra Sensation. Så ni får se hur vit och fin jag kommer bli ^^

Köpte dessutom lite hårfärg och ett underbart nagellack från IsaDora i knallig orange färg.

Idag är det Laakso som ljuder ur mina högtalare här på jobbet.
Kommer ha en lika hektisk dag som igår så förvänta er inte så mycket blogg idag heller.


Min vita Sensationklänning som jag har likadan i rosablommigt

IsaDora Trend Nails Spring/Summer 2011
713 South Beach

Inga kommentarer: