torsdag 7 april 2011

TCB

Sitter och lyssnar på The Chemical Brothers just nu.
Tror jag ska köra lite Kanye West sen för att fira gårdagen ^^

Kollar dessutom runt lite för planerna till nästa helg.. Kollar lite bussbiljetter och andra biljetter och så där.. Haha. Har inte ens kommit iväg för denna helgen och kollar redan vart jag ska åka nästa helg.
För åka vill jag, Daniel ska nämligen åka till Lund och kolla på Dropkick Murphys och eftersom jag inte får något mys från honom kan jag lika gärna åka bort jag med. Haha! Säger inte vart jag ska riktigt än eftersom ingenting är klart men det lutar mot 2 timmar uppåt landet iaf.

Men imon bär det iaf av till Göteborg och jag är peppad till max! Kommer bli så himla bra alltså :D Yey!

Bjuder på en bild från i lördags!

C'est moi!

1 kommentar:

Nina sa...

JAA :) wopiidooo! Kanye <3 hehe ja vi får ta och styra upp det.. :) oh la la ska du också ner mot västkusten imorgon? verkar som alla ska det :D heh.. najs! :)