måndag 21 december 2009

Brittany Murphy

Alltså hur tragiskt är det inte att Brittany Murphy är död då? Hon hittades igår morse av sin mamma i duschen och hade fått hjärtstillestånd. Hon blev bara 32 år. Hur sorgligt som helst..

Just nu äter jag lunch och lyssnar på La Roux. Fint som snus. Haha.. Fast snus är inte så fint men ändå. Jag börjar klockan två och jobbar till åtta idag. Hoppas det går bra. Och det är bara tre dagar kvar sen är det julafton. Jisses.. Tiden går sååååå fort.
Skulle ta lite bilder igår med systemkameran och hittade bilder från typ 2 veckor tillbaka. Så jag laddade några här (: (och jag vet att bilderna ligger olika och texten inte hänger med och bla bla.. men jag orkar verkligen inte hålla på och fixa för då kommer jag sitta här tills imon skulle jag tro, ibland vill inte blogspot som jag nämligen.)


Evil-Eddie hos pappa den 5/12 (:


Eddie :* 5/12


Lilla Leia är så söt och liten ^^ Trollunge! 5/12


Snygg-Millan :D 5/12


Kvällens outfit á la Millan (: 5/12

Lady GaGa var på Gossip Girl igår.. Så jag tog kort på henne. Höhö.


Fjärde advent igår dessutom.


Utsikten imorse, över Munksjön. Solen höll på att gå upp (:


Solen höll på att gå upp som sagt.


Pierre har köpt det finaste inslagspappret ska jag säga er (: Jag slog in julklappar igår och det blev så fint så. Hihi. Har dock en kvar att köpa. Men men. Pappret är fint iaf. Höhö.

Inga kommentarer: