fredag 4 december 2009

Fredag

Alltså nu har jag varit hemma sen i tisdags men idag kände jag verkligen för att gå men Annika tyckte att jag skulle stanna hemma.. Så jag är så rastlös att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Seröst.
Men som tur är så finns Millan. Haha. Vi ska gå på stan och köpa julklappar är det sagt. Har redan kommit på en massa så det känns fint (:

Pierre har fått värsta julpyntsrycket. Haha. Han snackar om julgran hela tiden och igår kom han hem med en adventsljusstake som man kunde pynta lite. Så då hade han köpt "snö" och guldiga stjärnor till den som vi satt och piffade med. Jag sa att jag kunde kolla hemma om jag hade någon tomte och hela han lös upp. Haha. Söt. Sen köpte han ett sånt där nedräkningsljus med. Fint det där.
Jag ska iaf hänga Hello Kitty i granen (:

Jag är nog segaste kent-fanet någonsin.. Idag är det första gången jag lyssnar på den nya skivan. Haha. Sämst. Men men.. Bättre sent än aldrig.
Och skivan är helt sjukt bra tycker jag. Ryser i hela kroppen (:


Inga kommentarer: