onsdag 9 december 2009

Kroppen hänger inte riktigt med

Okej, en update från världens segaste bloggare.. Men jag har inte orkat blogga eftersom att natten till måndag blev jag spysjuk. Det var mindre kul.. Spydde 9 gånger på 6 timmar typ.. INTE OK! Men men.. Så jag var hemma igår med. Och min mage är allmänt cp-skadad för tillfället och gör ont hela tiden. Jag har typ inte sovit någonting inatt tex, bara luggit och vridit hela tiden..
Men jag kände inte att jag kunde vara hemma mer. Jag menar hur bra intryck gör jag på min praktikplats egentligen? Emm.. Inget! Eftersom att jag bara varit där i två dagar. Bra gjort, hejja min kropp.
Men nu har jag bestämt att jag är frisk.

1 kommentar:

Nikki sa...

Vi skulle ju höras. DUmma mig. FÖrlåt. När du är frisk SKA vi ses, vare sig du vill eller ej. Säg till när du är frisk baby. :*