tisdag 22 december 2009

Snö Patrull

Har just fixat mitt nya minneskort till mobilen.. Det är större så jag la in lite mer musik och bilder. Det var jobbigt och tog lång tid.. Höhö. Men nu är jag klar (:
Nu ska jag bara fixa ett annat minneskort som jag ska ha i min digitala fotoram. Puh! Vilket jobb. Haha. I-landsproblem.se

Dagen har för övrigt varit bra. Det gick fort att jobba. Efter jobbet åkte jag hem och städade lite, Pierre kom och hämtade mig och vi åkte och handlade. Och nu har vi ätit och kollar på TV. Eller jag kollar inte så mycket, sitter ju här. Lyssnar på Snow Patrol (: Braaa!
Och på tal om snö.. Alltså detta snöoväder, shit vad det snöar just nu. Vi kommer inte komma ut imon. Höhö.

Imon är det dan före dopparedan. Och jag och Pierre ska äta räkor och ha uppesittarkväll med Bingolotto xD haha! Men det blir nog kul ska vi se.

Och och och, TACK Nikki, Anton & Hwila för julkortet (: Hur sött som helst!

Bildlösa inlägg är ju ganska tråkigt så här kommer en bild på underbara kent, när de var med i QX. ÄLSKA BILDEN :D Jag gör det!
Och jag är så kär i tjejen på framsidan av Röd.
Och jag vet att jag börjar alla meningar med "Och" men så får det va.


1 kommentar:

Nikki sa...

SÅ LITE SÅ!!!!! :*:*:*

Räkor. så jävla gott. Vill också ha räkor. Hemma hos antons föräldrar äter vi alltid pizza dan före dopparedan. :D