tisdag 1 december 2009

Då var det december

Herregud, vart tar tiden vägen? Jag vet inte.. Nej nej.

Helgen var fin och rolig. I fredags shoppade jag med Emma (: Det blev en klänning, ett armband och ett halsband. Sen gick vi ut på Big Bongo och livet lekte ^^
I lördags blev det utgång igen. Jag och Millan förfestade med Captain Morgan. Haha. Och ja, sen ut. Men det blev tidigt för mig. Var sjukt trött och sånt. Det var skönt.
Bilder laddas på Facebook inom kort (: Jag är seg som vanligt. Men men..
Igår började jag min praktik på Scorett. Weeho. Det var kuul! Höhö. Och jag fick dessutom ett par nya skor. Hihi. Loves it ^^ Jag orkar inte ta någon bild just nu.. Men sen kanske.. Höh.
Idag börjar jag klockan 13. Så jag fick sovmorgon. Fint.
Jag har dessutom dragit på mig en jobbig förkylning. Blööö. Trodde att jag hade feber när jag vaknade men nej nej. Hoppas jag. Haha. Aja.

Puss!

Inga kommentarer: