torsdag 17 december 2009

Det går bra nu :P

Idag börjar jag klockan 14 och jobbar till 19. Rean har börjat och det kommer vara helt hysteriskt mycket folk kan jag säga er.
Igår var det fullt upp också.. Och som tack för att jag lappat alla miljoner reaskor fick jag ett par skor ^^ Yey! Jag fick välja och valde ett par blå pumps med krockodilskins-imitation. Kommer antagligen användas juldagen och kanske nyår. Fint :D Jag är helnöjd ska jag säga. Haha.

Det känns gött just nu:
- Jag har kent-biljett till den 18:e mars, ska gå med Emma och Elin :*
- Jag har bra planer för juldagen och kanske annandagen (om jag orkar ^^)
- Jag har planer för nyår och det kommer bli så sjukt bra!

Weho!


1 kommentar:

Kmoooolls sa...

Just det, du smsade mig och frågade vad jag skulle göra på nyår va? Jag ska vara i Uddevalla och prataja med Alex och hans kompisar, vi firar ju tre år! (: Vad är det för planer du har på juldagen? Bongo? Innan det då? PUSSSS