torsdag 24 december 2009

Julafton!

Jaha.. Då var det julafton.. Och den är nästan över minsann.
I morse böt jag och Pierre julklappar och sen körde han mig till mamma där jag träffade mormor och åt frukost och lite så. Det var mysigt.
Sen gick jag till pappa där jag träffade farmor och farfar och hela familjen. Vi åt och sen blev det paketöppning. Eddie var helt galen.. Skulle öppna allas paket. Haha. Det var också mysigt. Sen kollade jag och pappa på Lotta på Bråkmakargatan. Haha. Love her! Sån jävla unge är hon ^^ Men hon kan allt, det vet ju alla.
Sen körde pappa Matteo och hans kompis till Huskvara och jag hängde på, han körde hem mig och nu sitter jag här.. Har redigerat bilder. Blev väl inga lysande bilder men fina ändå (: Höh.
De två första bilderna är julklappar jag fått av Pierre :D Tack baby :* Jag har även fått en poncho av mamma som hon stickat själv, check på Gina och bio och så lite pengar förstås av pappa & Hanna. Fint (:
På resten av bilderna är det min mamma och min mormor, Eddie + hans snygga tofflor, Leia, pappa och farfar.

Imon blir det mer jul för min del.. Och FEST :D Woohoo! Peppad är jag! Ska bli fett ^^ haha!










Inga kommentarer: