tisdag 2 februari 2010

20 åååår!

Ja, igår fyllde man 20 då. Fett fint! Haha. Dagen var sjukt bra och jag var glad hela tiden. Ville dasna hela tiden. Haha.
Var ju på systemet också. Uuuh, vuxenpoäng till mig. Höh.
Fick lite allt möjligt fint. Mest pengar men också en plattång, ett halsband, en ansiktsbehandling och en jäkla massa blommor bland annat. Haha. Fint som snus säger jag.

Idag har jag varit och jobbat som vanligt.. Gick fint, lite dött men var mest inne på lagret ändå. Pratade franska och om kent med Daniel, min nyfunne vän. Trevligt.
Nu sitter jag och lyssnar på Prinsessan av Peking med Markus K.. Underbar låt :*
Väntar dessutom på Pierre som är och tränar.. Är sååå hungrig! Haha. Kom hem så att vi kan äta!

Här är en bild på mig och Röde Påle från i lördags, när jag åkte hem från Nikki.
(Var förresten sjuuuukt mysigt hemma hos henne, pussälsk)

1 kommentar:

nikki sa...

puuuuudssss idag var på a6 och då kollade jag om du jobbade men såg dig inte :(:'