fredag 19 februari 2010

Facial

Igår gjorde vi Gekås som sagt. Fick med mig en del hem, både nödvändigt och annat inte. Haha. Men fint var det. Blev inte dyrt heller.. Bästa köp vet jag inte.. Men det blev lite hårgrejer, så som borste, kam, färg osv, U2 t-shirt, Hello Kitty-saker m.m.
När vi skulle åka hem var det värsta stormen. Jisses. Tog typ tre timmar att komma hem.. Men bättre det än att dö liksom. Höh.
Här är Nikki på väg till Ullared :*



Idag har jag färgat håret och sen gick jag till The Body Shop och fick ansiktsbehandling + färgning av fransar och ögonbryn. Behandlingen var hur skön som helst. Ska dit nästa vecka och köpa de produkter hon använde på mig. Så att min hud kan må bra (:
Ikväll har jag ingen aning om vad som kommer att hända.. Har ingen koll och vet inte om jag orkar ha det. Haha. Är seg som tusan. Men det blir nog bra ändå.

Jag och Lipbalm Kitty som följde med hem igår ^^

Inga kommentarer: