måndag 15 februari 2010

Curls!

Fredagen blev fin som snus ska jag säga er. Party för hela slanten (: Och Hästpojken var bra! Bilder finns på Facebook.
Och jag såg ut såhär:


Jag hade lockat håret faktiskt. Blev riktigt nöjd. Med lite volym liksom. Skitsnyggt ^^ Funderade seriöst på att permanenta mig igår.. Men jag vet inte. Skulle vara skönt att inte ha spikrakt självfall för en gång skull.

I lördags tog jag och Pierre det lugnt, kollade på Melodifestvalen. Och kent-låten var underbar (:
Igår hade nog alla hysteri eftersom att det var Alla Hjärtans Dag.. Shit. Orka säger jag.. Haha. Men alltså ska de finnas en speciell dag för att man ska vara romantisk och visa ömhet? Haha.
Jag jobbade.. Inte länge dock för jag hade ont i kroppen osv. Så måste dit ikväll och göra klart om kroppen inte strejkar igen.
Annars blir det skitlugnt idag.
Lyssnar just nu på Loney, Dear. Fint.

Inga kommentarer: