tisdag 16 februari 2010

KNEEL FOR NZINGA

Filmen igår var bra tycker jag (: Man skrattade ett antal gånger om jag säger så.. Lite rörig pga av alla kända skådespelare och karaktärerna men komiken vägde upp tyckte jag. Taylor Swift var speciellt rolig ^^ Och alla snygga hunkar. Mmh.. Haha. Nej, men sevärd!

Igår skulle jag hämta ut lite bilder som jag lämnat in för framkallning och kopiering, en rulle hade jag framkallat själv och den behövdes bara kopieras, men såklart var de inte klara.. Bara den som jag hade fixat själv. Det är svartvita rullar nämligen och de kan inte framkalla dom själva och måste skicka iväg dom.. Så vädelöst. Men jag fick iaf en rulle. Här nere är några av bilderna (: Rullarna är från 2008 ^^ Jag har glömt att jag haft dom och kom på dom förra veckan. Dock borde jag skaffa mig en scanner..
Bilderna är från när Peset hade öppet hus. Höh.

Idag är det seg som tusan.. Typ. Gick upp vid 11.. Höh. Fast jag kom hem runt 12 pga filmen så det är ganska rimligt?! Aja.. Ska inte göra ett dugg skulle jag tro.

Bilder:






1 kommentar:

emmavo sa...

Nämen, vilken fin kaninbild på mig och olle och vilken otroligt söt bild på jonas.