torsdag 11 februari 2010

Latdag

I tisdags blev det en massa shopping med Nikki (:
Jag köpte jeansleggings, jeansjacka, oversize sweatshirt, trosor, BH, topp med puffärm, armband och strumpbyxor. Gött som tusan ^^ Och jeansjackan är sjuuukt snygg och väl värd sina 300 kr.
Toppen med puffärm ska jag ha imon, när vi ska ut och festa, tillsammans med en hundtandsmönstrad mijdehög kjol. Kommer bli fint med fest och Hästpojken! Yey! :D

Igår träffade jag Millan till att börja med. Vi kollade på film och lite så. Det blev An American Crime. Mycket bra och tragisk. Sen gick vi hem till mig och kollade på The Beach (I love it) och Kaisa kom. De hade planerat att ge mig min födelsedagspresent ^^ En liten analog kamera som inte är mer än 4 cm hög från Urban Outfitters. Skitsöt och praktisk. Och jag bara längtar tills jag tagit upp rullen och får framkalla filmen. Haha.

Idag är det latdag. Hade jag redan bestämt igår. Så här sitter jag.. Har kollat på La Vie En Rose, filmen om Edith Piaf, igen. Den är så bra! Och nu hade jag tänkt att äta lunch. Och efter lunchen ska jag ladda en bild på den söta kameran (:

Här är min nya jeansjacka och armband. Nitar!

Inga kommentarer: