torsdag 25 februari 2010

Funeral

Igår när jag skulle blogga så funkade det inte.. Min dator ville inte ladda inläggsmodulen.. Nehe. Så igår blev det ingen bloggning. Men men..
Jag träffade Kaisa och vi hämtade min nya kamera (: Wee. Fin som tusan är den. Sen kom Millan och vi fikade på Lindströms. Mys!
Sen gick jag och Millan ut en sväng. Det var trevligt. Det blev Bongo, som vad dödare än dödast, så vi gick till Centrum och träffade Alexandra och Eevelina. Fint.

Idag har jag varit på begraving i Aneby av alla ställen.. Det var min mormors mans mamma som gått bort. Jag fick uppdraget att fota blommorna osv. Blev nöjd med bilderna.. Men jag tog typ 109 st (haha) och när vi kom ut sa mormor att dom behövde tre bilder. Yes! Men men. Det blev lite rosbilder och så som jag själv kan ha nytta av. Så ja, inte bara waste.
Sen åkte vi och åt och sen hem. Jag är sååå trött. Blir nog tidig läggdags idag. Höh.

Här är en bild på mig som är 1 år gammal. Bild-lösa inlägg är ju ganska tråkiga.

Inga kommentarer: