lördag 20 februari 2010

Snöstorm, på rikitgt

Alltså.. Detta är ju helt sjukt. Hur mycket snö kan det falla egentligen? På riktigt. Här, hos Pierre, är halva fönstren täcka av snö.. Emm.. Man ser alltså inte ut.. ?
Jag vet en person som inte tänker sätta sin fot utanför dörren idag i alla fall.. Om det verkligen inte blir jättenödvändigt. Men det tror jag inte. Haha..
Så idag ska det inte hända någonting för min del. Jag hade tänkt att Pierre ska handla lite ingridienser så att jag kan laga amerikanska pannkakor och kanske nån smoothie på det. Skulle sitta fint. Och tro inte att jag tvingar ut honom för att jag inte vill gå ut. Nej, för han är redan ute, av sig självt. Han skottar nämligen hos sin farmor och farfar. Vilken god gärning. Hihi. Nej, men bara så att ni inte tror att jag kör med honom.. Höh.

Här är lite fina bilder på utsikten.. Jisses..
Fast det är ännu mer snö nu.. Hur nu det är möjligt men så är det.

Före

Efter

?????

Inga kommentarer: