tisdag 23 februari 2010

401:a inlägget

Pierre är sjuk och hemma så vi har umgåts.. Har alltså inte blivit att jag bloggat eftersom vi kollat på film och så.
I lördags gjorde jag chocolatechip pancakes för första gången och det blev mums. Så det åt jag och Pierre. I söndags jobbade jag och så.. Vi kollade på Sherlock Holmes och Couples Retreat, Sherlock bättre än Couples.. Igår blev det sjukt lugnt. Jag kom tex inte in i duschen förrens halv 3. Haha. Men det blev film igår med. Lullaby och Fragments. Fragments bättre än Lullaby.
Idag blir det antagligen samma. Vi har en massa filmer vi kan titta på och så..
Måste gå till affären men hur sugen kan man bli med 7 meter snö? Alltså nu kan jag inte se ut längre eftersom snövallen framför fönstret är så hög. Jag spyr på detta.. Om det fortsätter kommer vi inte ha vår förrens i juni typ. SUCK!

Här är lite bilder som jag hämtade ut förra veckan, 1,5 år gamla.



Inga kommentarer: