torsdag 25 juni 2009

Bildtomt och rosa

Jag vet att det är tråkigt med en blogg utan bilder men jag har typ inte tagit några. Bara några med sysemkameran och jag har inget redigeringsprogram så det är inte kul. Haha.
Men förhoppningsvis får jag min dator på typ måndag och då kommer min blogg bli sig lik igen. Höhö.
Och nu tog jag en liten paus så nästa inlägg blir det bilder ^^ haha.

Igår var det en mysig dag. Jag träffade Millan och vi gick på stan. Jag köpte en klänning och ett linne (: Sen satt vi på Waynes och mös i solen. Efter det kom Pierre och Andreas och hämtade oss och vi åkte till Axamobadet och badade (: Nice! Sen blev det grillning på Andreas bakgård. Mycket mycket mysigt.

Och idag ha jag lunchat med min mamma och min mormor. Vi gick sen på stan och jag fick ett par nya ballerinaskor eftersom jag typ inte har några sånna och en jääättesöt klänning (: Wee. Min mamma är så snäll :*
Sen kom Millan och vi var helt aslata och hon åt på Sandy's och sen åkte vi hem och ränsade min garderob. Haha. Millan åkte hem med en klänning och ett linne som hon fick av mig. Snälla tjejen ni vet.
Pierre kom och hämtade mig sen och vi åkte till Media Markt och han köpte en rosa digitalkamera med lila fodral.. Hmm.. Undrar just vem det var som valde ^^ Wee. Asnice. Tack baby <3

Nu kollar han färdigt på Saw III eftersom han somnade igår när vi kollade och jag såg vidare. Höh.

Mysig dag.

Peace out girlscout!

Inga kommentarer: