söndag 14 juni 2009

Nu har jag tagit studenten

Japp, då har man tagit studenten och festat hela natten. Spännande ^^
Vad ska man göra nu då? Haha.
Nej, man får ta och tänka lite positivt för jag har ett extrajobb så det är inte helt ute med mig än. Haha. Aja.

Studentdagen var skitrolig och vi hade champangefrukost hos Minna, middag i skolan, UTSPRING, flakåkning, mottagning hos mamma med god mat och mysigt folk, förfest hemma hos mig med mer mysigt folk och sen Sliver. Sjukt nice!
Och jag hade en skitbra dag/kväll/natt :D WEE!
Just nu känns det som att jag fortfarande är på partyhumör. Vill typ festa snart igen ^^ Haha.
Här är bilder från min studentdag, tagna med min underbara mobilkamera. HAHA. Enjoy!


Snygga bilder fo sho xD

Igår och idag (igår var iofs värst) har det varit tröttigt och segt. Jag har jobbat och sen.. inget typ. Höh.
Får se vad som händer imon och så.

Peace out girlscout!

Inga kommentarer: