fredag 5 juni 2009

Electric

Nu har jag precis ätit frukost. Gott.
Om en stund ska jag gå till skolan i det hemska vädret. Blö.
Sen vet jag inte. Haha.

Alltså nu ska jag snacka vuxensnack här..
Om ni inte visste så är det sånt där elmätarbyte som dom håller på med nu. Och de skulle kommit i onsdags till mig men jag var inte hemma då så då ska man höra av sig vilket jag försökte med i två dagar utan svar på telefon och sen skickade jag ett mail utan svar.
Sen på onsdagen hade jag fått en lapp i brevinkastet där det stod att jag inte varit hemma och att jag skulle höra av mig till dom så att man kan bestämma en tid..
Alltså.. Hur ska detta gå till om man inte kan få tag i dom? Jag får typ damp. Haha. Dom kanske kan ta och svara i telefon nån gång?
Aja..

Jag undrar just vad som hittas på ikväll.

Bye bye applepie!

Inga kommentarer: