tisdag 30 juni 2009

Summertime

Fine day yesterday. Jag och Millan tog bilen till Gränna och sen båten till Visingsö. Vi hyrde cyklar och cyklade till norra halvan och badade och sen tillbaka. Haha. Vi var nog ganska klena för det var jobbigt ^^ Men men. Mycket trevligt. Vi tog färjan tillbaka sen och åt glass i Gränna. Mysigt. Sen fick vi ett infall och åkte till Taberg och överraskade Anton & Nikki ^^ Det var kul. Vi åt tårta som de köpt och sen åkte vi och babade i Tahesjön och det var såååå varmt. Jag blev helt glad. Haha. Sen åkte vi hem.
Bilder kommer sen (:
För nu ska Millan snart komma och hämta mig så ska vi åka till min mormor och kanske bada i hennes pool om vädret blir lite bättre, eftersom att det är lite molnigt idag, och sen ska vi äta mat. Blir mysigt.

Och jag borde få tillbaka min dator idag tycker jag.. Det har väl gått typ 10 dagar nu eller? Eller så har det det imon. Vad vet jag. Aja.

Peace out girlscout!

Inga kommentarer: