torsdag 11 juni 2009

Lakritsshots

Det blev party för hela slanten igår och det var skitkul ^^
Förfest hemma hos mig med Emma, Emma och Minna (: Det var väldigt trevligt och det blev ölspel. Sen drog vi till Bongo där det var smockat med folk. Det blev cider och drinkar och skitkul. Haha. Träffade fint folk bla Kaisa, Kmulls och Panda :D Sen tog vi en promenad till Waffis och shotade och sen gick vi tillbaka till Bongo igen ^^ Det blev Markus Krunegård och Håkan Hellström och det var en asbra kväll.
Jag fick dock gå hem från stan eftersom jag missade sista bussen men men. Jag sitter ju här så jag överlevde ju. Mina skor tog dock kol på mina fötter. Jag märkte att de var väldigt hårda och onda. Bajs.
Här är bilder på mig, Emma, Victor, Emma och Minna (:

Om en stund kommer Thao och Emma och hämtar upp mig för att åka och pryda flaket vi ska åka på imon med våra fina lakan (:
Jag har för övrigt kollat på Kill Bill vol. 1 och nu kollar jag på Kill Bill vol. 2 (: Blev sugen liksom och så är det ju ett plus att Quentin Tarantinos filmer är skitbra. Höhö.

Peace out girlscout!

2 kommentarer:

Kaisa sa...

tack för en trevlig kväll igår :D

Emma S. sa...

mjao. tarantino är bäst. har en affish av honom i min lägenhet som man ser när man kommer in. min pussis. Och det var sjukt lyckat igår, och jag snor en bild. :***