tisdag 23 juni 2009

Varmt

Det är skitvarmt idag. Haha. Och eftersom värme stiger och Pierre bor på tredje våningen är det ganska jobbigt att vara här. Höh.
Men nu ska jag gå hem till mig och få min elmätare bytt. Det är nice.
Sen får vi se vad som händer, ska ju tvätta men om det inte är ledigt nu blir det vid två. Får väl sola eller nåt.. Kanske.

För övrigt såg jag och Pierre Death Sentence med Kevin Bacon i söndags och den var mycket bra och igår såg vi 30 days of night med Josh Hartnett och den var med bra om man gillar blod och vampyrer ^^ Och sen är det ju ett plus att Josh är ganska snygg.

Peace out girlscout!

2 kommentarer:

Nikki sa...

Jooooo! Jag kom på det igår när jag gick och la mig... MEN det finns ju fler dagar! :) <3
Du får komma hit en dag tycker jag! pussbaby

Nikki sa...

OOOH! Jag köpte en broder daniel skiva! :) Fett. Jag borde ringt dig. FANNNNNNNNNNNN TA MIG! :* Jag ringer nästa gång jag är i stan ( om det inte är så att jag föder barn, då ringer jag efter ;D) Men du borde ändå komma hit en dag..vi kan laga mat och se på film? PUSS :*