fredag 19 juni 2009

Midsommarafton

Jahapp.. Nu har jag och min käre far varit uppe i stugan och han har klippt gräset och fixat och jag räffsade bort det klippta gräset. Känns sjukt ovärt att fixa eftersom ingen kan eller vill komma längre. Det är gött att man gått från typ 12 pers till max 5.. Yey.
Alla klagar på att det aldrig händer nåt och nu när jag väl ordnat så att det gör det kommer ingen ändå. Jag är inte överlycklig ska jag säga. Men men.
Jag åker upp ändå. Jag tänker i alla fall fira midsommar och vara full och glad, SÅ DET SÅ.
Här är bilder från min och pappas lilla tripp.


Peace out girlscout!

2 kommentarer:

Kaisa sa...

jag ville verkligen. men febern vägrar ge sig och jag tror inte jag är något särskilt kul sällskap när jag är sån här. förlåt :/ <3

sebastian sa...

jag glömde skriva att jag inte kom. jag var sjuk (hade feber hela veckan), så jag var hemma och hos miriam. det vart nära och bra.