måndag 8 juni 2009

Håkan Hellström

Awwwh, såg ni honom igår på Söndagsparty med Filip och Fredrik?
HAN VAR SÅ FIN (: Hihi. Och när de åkte hiphop-bussen.. det var ju skitkul. Om ni inte sett det och tycker om herren så se det.
Och Malin Åkerman är skitrolig hon med. Fin fint (:
Sen kollade jag på spökprogram. Haha. Sucker.

Nu sitter jag och lyssnar på Arctic Monkeys faktiskt. Fast Winamp är lite smått konstigt eftersom jag ville lyssna på "Bet You Look Good On The Dancefloor" men fick någon helt annan låt som jag inte kände igen. Haha. Vad håller det på med? Och vart är låten? Hmm..

Idag blir det nog bara chill vid datorn (: Känns gött.

1 kommentar:

Niikkiiii sa...

Jag har oxå chill vid datorn idag.
Städade igår för att jag skulle kunna skita i allt idag, jag ska nog se en hajfilm (12 days of terror) LOL! PUSS!