söndag 7 juni 2009

Nice Weekend

Helgen har varit mys (:
I fredags blev det utgång med Millan och Emma. Vi gick till Bongo och träffade Adam och folk.. Sen blev det Amor där jag och Emma shotade så att det stod härliga till. Haha. Och sist hamnade vi på Centrum där vi dansade (: Trevligt, trevligt!
PICS!

Igår (lördag) träffade jag Nikki och Anton på Nyfiket. Det var mys (: Där fanns en massa folk och jag och Nikki satt och pratade om allt och inget och så satt jag och kände på bebisen i magen :D Sånt blir man glad av ska jag säga. Den boxades och sparkades (: Wee. Och snart är det dax och jag blir gudmor :D Wee.
Anyway så blev det Bongo i typ 15 min kanske och jag tog ett glas vatten. Haha.
Sen åkte jag hem och träffade Celie (: Vi lagade tacos och Simon kom och vi kollade på Wild Child. En riktig tjejfilm alltså. Den var kul ^^ Haha.

Och så idag känns det som att jag vaknat på fel sida för jag var väldigt grinig innan och orkade ingenting. Jag tog mig till jobbet i alla fall där jag funderade på en massa saker och tänkte ut en lista som handlade om allt och inget. Haha..
Listan:
1. Det är fett onödigt att skicka fyllesms till folk mitt i natten och säga saker man egentligen inte borde säga även om de är sanna. HAHA. We've all been there, right?!
2. Innan jag dör ska jag äga minst ett par Jimmy Choo's. (Ja, skofanatikern i mig fick talan när jag lyssnade på Placebo - Follow the cops back home)
3. Snart är det bara David Bowie som jag inte sett av de "stora" band som jag vill se.
4. Det känns som att jag vill gå på en Totalt Jävla Mörker-spelning och typ dö i moshen. För de är sjukt bra live även om det inte är min favoritmusik. (Och jag får snart se dom på Hultan)
Sen var det nog någonting mer men eftersom jag inte orkade skriva ner vad jag tänkte på kommer jag inte ihåg mer. Men men. Det funderades en massa i alla fall.
Anyways, efter jobbet gick jag och gjorde en skitvuxen sak, jag gick och röstade till EU-valet. Uuh, coolt.
Och sen kom jag hem till mat och det var gott. Här näst ska jag dregla lite över Jimmy Choo's och kolla på Gossip Girl.

Imon är jag ledig så om någon vill hitta på något är det bara att höra av sig :D

Peace out girlscout!

1 kommentar:

Nikki sa...

puss babbyyyyyyy :*****