onsdag 2 februari 2011

Come Around Sundown

Börjar morgonen med lite Kings Of Leon – Come Around Sundown. Ett jättebra album! Och om man vill se Kings Of leon i sommar får man pallra sig upp till Borlänge och Peace and Love-festivalen.. Något som jag har i tankarna men vet inte om jag orkar åka så långt. Har varit där en gång innan så jag vet ju.

Var ju och födelsedagsshoppade med mamma igår. Fick en hel del måste jag säga.
Det blev en solgul vårig kofta, en ljus sweater dress med skinndetaljer, en mörkgrå t-shirt med två svarta sammetskatter som pratar japanska på, trosor och strumpor från Gina Tricot.
En BH, världens skönaste trosor och strumpor från Twilfit.
Fyra rosa martiniglas i genomskinlig plast och söt chocklad från Lagerhaus.
Sen köpte jag trosor på H&M till mig själv.
Ja, som ni märker så var jag ute efter en ny underklädesgarderob. Kände att det var dags att slänga det gamla och köpa nytt.
Mycket trevligt shopping!

När jag kom hem lagade Daniel mat och jag fick present. En JetSet-klocka i grönt. Blev himla glad (: Måste dock gå tillbaka till affären och förminska den.

Jag hade i helhet en mycket bra födelsedag (:

Nu - Jobba på!

Inga kommentarer: