fredag 4 februari 2011

Mixtape

Igår blev det ändringar i planeringen. Ringde mamma när jag var på väg hem och hon skulle åka och handla på ICA Maxi så dit följde jag med sen bar det av hem till henne där vi gjorde egna räk/kräftstjärtsmackor. Nom nom! Ja, och sen stannade jag och kollade på Svensk Maffia och var inte hemma för ens halv 11 skulle jag tro.
Mycket mysig kväll!

Och idag ska vi ses igen för lilla mamman ska komma hem till mig och se om det är något hon vill ha av de kläder som jag rensat ut, innan jag ger bort dom.

Ikväll ska jag nog träffa Celie. Vi får se. Pratade lite om det igår iaf. Bio kanske? Haha.
Det var ett himla tjat om bio från mitt håll..

Jag har en blanding av tre låtar i huvudet, går fram och tillbaka hela tiden..
Bob Hund – Ett Fall Och En Lösning
Kent – Varje gång du möter min blick
Håkan Hellström – Vid protesfabrikens stängsel

Inga kommentarer: