måndag 14 februari 2011

Festival(er?)

Jag bara velar och velar.. Fast gör jag det?
Det handlar om festival i det här läget.. Vilka ska jag på? Eller vet jag redan det? Haha.

Okej, vi börjar med Where The Action Is som är först ut för min del och den SKA jag på, inget snack om saken med tanke på Coldplay. Sen har vi Peace & Love som är samma vecka men WTAI är på tisdagen och P&L börjar på torsdagen. Då skulle man kunna åka upp på onsdagen ju? Det är ju sjukt bra band liksom! Och så skulle jag antagligen kunna åka med Daniel (vet typ ingen annan just nu?) för han har sagt att han är sugen.. Det är bara så fruktansvärt långt.. Men ett plus är att då kan jag ta en veckas semseter och gå på två festivaler. Sjukt bra!
Siesta har också en massa bra artister men liknande P&L och ja, som ovanstående, två festivaler på en vecka(!).

Sen har vi ju det där med Hultsfred och dit måste jag med bara för att det är Hultsfred, min älskling. Spelar inte så stor roll vilka band som kommer liksom. Hultan är Hultan och så är det bara.

Men sen kommer ett till dilemma.. Emmabodafestivalen. Denna underbara underbaring till festival. Så fin och så bra.. Dit åker jag med mest för festivalen skull. Men just nu kan jag inte tänka så? Och just nu är det nog max tre artister som jag skulle kunna tänka mig att se, gemfört med P&L's ca 13 artister.. (jag vet att de släppt många fler men ändå)

Och sen en till grej.. Ska jag ägna alla mina semesterveckor till festival och inget annat..? Vet inte ens hur många veckor jag får iofs.. Haha!

Hjälp?

Inga kommentarer: