måndag 21 februari 2011

Helt död

Idag är jag inte okej. Kommer typ dö av utmattning i slutet av dagen..
För det första la jag mig kl 6 igår morse. Sov till 12. Sen sov jag inget mer på dagen (hatar det). Sen gick jag och Daniel och la oss i relativt god tid på kvällen. Men sen under natten ska jag självklart få typ urinvägsinfektion och behöva gå på toa hela natten. Gick tre gånger på 10 min.. Yes! Kul! Sen lånade jag Daniels vetepåse och värmde i micron och la på magen och då blev det lite bättre men jag hann nog aldrig somna djupt igen.. Så ja, sliten idag - Check!

Festen var sjukt rolig i vilket fall som helst. Fint folk och mina och Millans jello shots gick verkligen hem. Gött!

Igår gick jag, Daniel och Mattias på Åsa Nisse på bio. Den var faktiskt ganska rolig även fast jag trodde att det bara skulle vara en massa cheesy skämt. Haha.

Inga kommentarer: