lördag 12 februari 2011

Shopping och hemmakväll

Är seg idag men har ändå orkat gå på stan med den bästa och fina Ellen. Sååå mysigt och sååå kul! Shoppade mest inne på Monki.. Haha. Blev en kavaj, ett par byxor, ett linne och en oversize top. Sen blev det nya skosnören, igen, eftersom mina skor äter upp skosnören, ett läppstift från The Body Shop med corallig färg, en badrumsmatta i form av ett Pacman spöke och så ett linne och en kort oversize tee från H&M. Bra shoppingdag minsann!

Igår kväll kom Celie hem till mig och vi gjorde oss i ordning och lyssnade på musik och så. Sen kom Anton en sväng och sen blev det Bongo som vanligt. Hade skitkul!

Nu kollar jag på de avsnitt som släpps av Skins säsong 5. NICE!
Ska nog kolla på Burlesque och lite The Pacific sen med skulle jag tro..
Har som märkbart och nödvändigt en mysig hemmakväll med mig själv hemma hos Daniel (tills han slutat jobba vid 11). Sweet.
Har dock inget snacks! Affären var stängd när jag skulle dit..? Blö. Ska nog leta igenom köket efter lite godsaker. Haha.

Imorgon blir det träning med Daniel och sen middag hos mami. Ska bli fint tycker jag (:

Inga kommentarer: