tisdag 1 februari 2011

No network

Nätverket har slutat fungera här på jobbet så det är ingen som kommer åt eller kan göra någonting.. Lyckat!
Så jag bloggar lite tänkte jag.

En halvvaken Daniel sjöng födelsedagssång i morse ^^ Han är söt.
Och jag har fått en massa sms och det verkar bli en bra dag.
Ska träffa mamma efter jobbet och gå på stan. MYS!

Och här är en fenomenal nyhet! Coldplay kommer till Where The Action Is i Göteborg! HELT SJUKT! Verkligen! Måste bara gå! Finns inga alternativ. Måste!
Så nu peppar jag lite Coldplay minsann och fattar ingenting. Haha.

Sen en lite mindre men också rolig nyhet.
Tove Styrke kommer till Popadelica. Det ser jag fram emot.

Tänkte också fixa mig en biljett till Håkan i Göteborg den 4:e juni om det finns några kvar. Hej och hå, här ska det ses band minsann ^^

Coldplay :*

Inga kommentarer: