tisdag 22 februari 2011

Nom nom

Somnade kl 20 i soffan igår (missade Top Model, buhu!).. Haha. Lyckat. Var dock tvungen att gå upp och duscha och sån skit men ändå.
Jag och Daniel hade lite av en frosserikväll igår. Kändes verkligen behövligt. Så det blev mackor med skagenröra på, middag - köttfärsås och spagetti, nom nom, saftiga chockladmuffins, en massa naturgodis, ostmackor och så lite äppeljuice på det. Inte så dåligt för att vara måndag.. Inte för min del iaf. Haha.

Idag är det Håkan Hellström – 2 steg från paradise som gäller, som så många gånger förr men nu var det en stund sen sist. Han är välbehövd, herr Hellström.
Bara en månad kvar till konserten i Folkets Park nu. Woho!

Jag och Daniel har för övrigt börjat kolla på Big Brother som hade premiär i söndags. Nice! Älskar det ^^ haha. Dock så såg vi inte igår eftersom Daniel inte har TV11 och det släpptes inte på internet för ens kl 23 tror jag. Då sov jag..

Inga kommentarer: